Jul 16, 2009

Nightmare

Seriously, i have no idea what to write right now. Everytime, it took me 1 hour to figure out what to write. I really don't have much problem to share with you guys. Ok recently, i've been dreaming of weird things and it goes like this. My mother forced me to married with this guy at age 23. Dalam mimpi tu aku heran sebab kakak aku kawin umo 29, tiba2 aku disuruh kawin umo 23. Banyak alasan ibu aku bagi untuk suruh aku kawin cepat. Tiba2 malam pertama tu lelaki tu cakap "Saya tau kita kawin rancang tapi saya harap awk akan dapat cintakan saya. Jangan risau saya takkan apa-apa kan awak malam ni".????????????@*&@$. Ntah apa2 kan??.....bodoh betul mimpi tu.



Dgn laparnye aku menaip

13 Comments:

  1. Shera said...
    "Saya tau kita kawin rancang tapi saya harap awk akan dapat cintakan saya. Jangan risau saya takkan apa-apa kan awak malam ni"


    NGAHAHAHAA :D
    lawak arr xDDDD
    but tht guy seems romantic lorr !!
    ngahahhaa.:LAYAAAAANN~~ZASSS:.
    Nor Anisah Jamsari said...
    haha. tula pasal. ayat laki tu mmg tak boleh tahan btl.
    sweetlola said...
    yup..ntah papew la anisah nie.hehee..
    Nor Anisah Jamsari said...
    hahaha. yela ape2 jela shimot ni
    Aaron said...
    Ayat pertama lelaki tu bagus, ayat kedua tu yg pelik LOL.
    Nor Anisah Jamsari said...
    haha. tula pasal. lmao :D
    tiny star said...
    wahahaha nisah. nikah cepat nampak. jgn risau malam pertama dia tak kan ap ap kan u! hahaha ;DDD
    Nor Anisah Jamsari said...
    lol. sy tau. wahahahaha XD
    Atiqah Jamsari said...
    alaaahai..
    Nor Anisah Jamsari said...
    ape yg alahai
    yasmin said...
    ntah ntah awak yang fikir nak kahwin sgt ni? haha (:
    Nor Anisah Jamsari said...
    eh takdela yasmin :D.
    imapwincess said...
    kakak yang mana?

Post a Comment