Jul 24, 2009

Harry Potter-Perasaan itu??

Pada esoknya aku akan pergi menonton wayang bersama kawan-kawan aku. Perasaan aku lain apabila aku bersama dengan kawan-kawan. Aku pun tak tahu. Aku tidak rasa kekok untuk menceritakan masalah aku pada mereka. Adakah mereka ada perasaan sama seperti aku?? tapi yang aku tahu , aku ada kawan-kawan yang amat hebat sekali. Mereka menerima aku, kerana bukan siapalah aku. Aku sayang kawan-kawan aku. Walaupun aku tidak menunjukkan reaksi sayang aku kat kalian, aku harap mereka faham sebab aku memang begitu. Aku ada ramai kenalan dan hampir beratus-ratus. Hanya sedikit sahaja yang layak dijadikan sebagai kawan. Mereka inilah yang membuat hari aku lebih bersinar dan ceria. Aku sudah lalui jalan yang begitu panjang, sehingga kini baru aku sedar erti sebuah......


persahabatan

4 Comments:

  1. nadia said...
    kan nisa :))
    love u until forever,
    insyaallah :))
    Nor Anisah Jamsari said...
    amin. cinta sy dibalas. haha
    :D
    iezzCHO said...
    adakah sye slh seorg dr ape yg awk ktekn? i'm curious about that!
    no matter what ilove u so much yea...
    Nor Anisah Jamsari said...
    yea. of course la. awk kan kawan baik sy.

Post a Comment