Apr 1, 2009

Gelak itu sedekah.

Lepas makan tido,eloklah tu


ART CLASS

Keja aku gelak je kat skolah hari ni. Dh nk terburai perot ni. Kejadian di bilik lukisan semasa kawan menunjukkan lukisannye kepade cikgu seni tentang pendapat lukisan katak nye itu. Aku punya la gelak besar pasal katak die boleh senyum gitu. Yg sorang ni pulak burungnye buncit.kesian la aku tgk dorang, mmg tak ada bakat. hahaha. aduh x tahan la bile teringatkan balik.


CLASSROOM

Hari ni mmg ngantok sampai tahap kritikal.Aku heranla time Cikgu EA,Cikgu PA,Cikgu Science mesti budak2 buat bising,tido,membuat wayang kulit. Aku kesianla tengok cikgu2 membebel sorang2 di depan seperti kata Cikgu EA (Boleh paham class?? 100x), aku bukanla nak kate kan tapi mmg bosan pon mungkin cara pembelajaran dorang membosankan murid-murid la. Walauapapon, result sentiasa excellent. haha. Class aku sentiasa jadi tumpuan cikgu2 sbb murid-muridnye yg lawak2,saiz besar2 mcm bapak orang,mak orang *dimaklumkan aku tidak termasuk* Aku kategori comel2 belaka. Oleh itu dpt mereleasekan tension cikgu2. Aku tgh bangga ni. Hari ni Cikgu Science malakar la, tak tahu pulak dia pandai melukis. Lukisannye mmg unik yg dipanggil haiwan 3 dalam 1. Kambing yg berkaki ayam dan bersusu lembu (aku sendiri tak paham ape aku ckp).

2 Comments:

  1. Atiqah Jamsari said...
    bila mkn tepanyaki???????????
    Nor Anisah Jamsari said...
    time kluar dgn kawan pegi jusco

Post a Comment