Apr 13, 2009

Birthday nenek!

Sabtu hari tu adalah hari lahir nenek kami tersayang yg ke-78 tahun iaitu Zabedah Osman.
Semoga nenek diberkati Allah s.w.t.
Semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki.
Senyum selalu :)


Tempat kejadian di Sg. Sekamat, Kajang, Selangor (tak jauh mane pon)
bertolak dari rumah lebih kurang pukul 8.00 mlm
makan plak pukul 9.30 kene tunggu dorang abis bakar
Tema makan mlm tu adalah Barbeque (cmne ntah eja). haha.

Hari tu sbnrnye birthday nenek aku dan esoknye birthday cousin aku Ammar. Jadi kami buat serentak so senang sikit :D. Kek dari Secret Recipe lagi tu. Malam tu mmg aku melatak cukup2 sampai nk terburai dh perot ni. Dorang bakar ayam, udang, lamb (dimaklumkan kambing), sausage, ade tu makcik aku bawak makanan jepun onagi sushi. Besar kemain lg bende tu, nk terkoyak mulot bukak besar2 nk makan. Besar2 pun 6 aku hantam :D. Aku makan ade dua pinggan lagi tu. Last2 mmg dh tak boleh bangun sbb perot dh berat, bertambah buncit plak tu. Berat aku pon dh 60kg tp normal sbb tinggi aku 163cm :D. Ok bawah ni terdapat gambar-gambar untuk tatapan anda. Silakan lihat.


tgh sibok membakar tu :D.


sementara menunggu tu borak2 la skejap. Semangat je Farah citer. Aku dh tenggelam dlm gambar ni XD.


Adik aku tengah makan ayam :D



tengah berdoa pun sempat lagi tengok bola.


Ucapan dari cucu perempuan pertama kepada nenek tersayang.

Cucu-cucu pun nk potong kek :D.


Ammar & nenek

0 Comments:

Post a Comment