May 22, 2009

Exam Agama.

Minggu ni Monday to Friday exam jadi aku rasa malas untuk update blog. hehe. Baru hari ni aku berkesempatan untuk menaip (walaupun setiap hari on9). Hari ni exam Agama Islam jadi tidak stress macam exam Account XD. PJK pun ada exam (alar 5 minit aku dah siap) lagipun bukannye penting pun kita taram je sume :D. Agama pun ade jgk yg tanye-menanya. hahaha. Aku pun bgtau je la, mane boleh kedekut ilmu XD. Budak yang dudok blakang aku pun 5 kali 10 jgk. *Anisah2 no. 23 ape jawapan die?* hahaha. budak yang disebelah die jgk tanye *Anisah2 talak satu dipanggil talak ape??*. haha. Aku pun ape kurangnye. Standard la tu, bohongla kalau hangpa tak meniru jgk time ujian/periksa. haha XD.

Time rehat macam biase la aku tak betugas pon. haha. pegi turun kantin makan dgn geng2 aku nadia,izzati,ummi,sal,fathiah. eeeii mane boleh tahan kalau tak makan, nanti perot berbunyi2. pastu time nak naik kelas bergaduh jap dgn izzati :

Izzati: awk nak tau x sy sukela abang form 6 yang pendek2 tu.

Anisah: eeiii kyuhyun(penyanyi korea) curang dgn awak, awak plak curang dgn die. elok la tu same2 curang. *gelak*

Izzati: eh takdenye, die setia dgn saya.

Anisah: betollaaa, kyuhyun called sy semalam ckp yang die suke pompuan lain tapi die takot nak bgtau awk. Nadia, betolkan? kyuhyun pun semalan call awk gak kan?

Nadia: A'ah betol2 *kami berkomplot*

Izzati: eleh awak jeles je sbb sy bahagia dgn die *gelak*.

Anisah: eh ape plak sy nak jeles, sy dh nak kawin dgn ikuta toma dah pon. sy cume kesian la tgk awak x terima hakikat yg die curang. hahaha


Mase balik pun bergaduh jgk. hahaha.

Anisah: bestnye ptg ni nk tgk Kurama sy

Izzati: x abis2 dgn Kurama awk tu. bknnye real pun

Anisah: eh biarla sy suke.

Izzati: *Org aiskrim lalu* eh eh Anisah bknnye org aiskrim tu pakwe awk ke.

Anisah: *eleh nk tukar topik la tu* hahaha


Dah kalah, kalah je la. hahahaha.

2 Comments:

  1. Nadia Humaira' said...
    haha..
    lwk je time ni..
    aduyaii.
    Nor Anisah Jamsari said...
    haha. yup2

Post a Comment